SKU: B08L8YLG3K
Dostępność: W magazynie
154,84zł 229,20zł

Dostępne opcje

Proviz REFLECT360 męska koszulka sportowa długi rękaw odblaskowa oddychająca odzież sportowa - B08L8YLG3K

  • Zaprojektowany od samego początku, aby zapewnić miękki dotyk, lekki i wysoce funkcjonalny top do biegania z dodatkową zaletą jest część serii REFLECT360, aby zapewnić dodatkowe odblaski w przypadku słabego oświetlenia.

  • Wykonane przy użyciu 125 g poliestru Interlock zapewnia doskonałe odprowadzanie wilgoci z ciała. Dzięki temu górna część nie przywiera do ciała i pozostaje swobodnie poruszać się jak Ty. Materiał jest miękki w dotyku, co dodaje odrobiny luksusu!

  • Odblaskowy nadruk został strategicznie umieszczony na przodzie, bokach, ramionach i plecach, dzięki czemu jeśli jesteś we wczesnym porankach lub wieczorach, materiał odblaskowy pomaga odbić światła pojazdu i ułatwia kierowcom dalszą identyfikację Twojej pozycji.

  • Nadaje się do wszystkich dyscyplin sportowych, dostępne w różnych kolorach: grafitowy, niebieski, czerwony, żółty, biały i czarny. Można prać w pralce

  • Materiał odprowadzający wilgoć odprowadza pot i szybko schnie. Dodaliśmy do kołnierza super miękką krawędź (szarą), aby zapewnić Ci większą wygodę i nie obciera wokół szyi.

  • Proviz to międzynarodowa wielonagradzana marka sportowa, dystrybuowana w 40 krajach i sprzedawana na całym świecie. Marka premium jest znana z innowacji i jakości oraz posiada największy wybór specjalistycznych produktów zwiększonych widoczności i odblaskowych produktów sportowych na rynku, zaprojektowanych, aby wzmocnić klientów i tym samym pozytywną różnicę w ich życiu. Wszystko zaczęło się w 2008 roku w małym mieszkaniu w Londynie, gdzie dwoje braci dojeżdżają do pracy w firmie. Podczas codziennych dojazdów rowerowych uświadomili sobie ograniczenia w używanych przez nich produktach. Zidentyfikowali lukę na rynku, aby zapewnić wysoce innowacyjne, emitujące światło i odblaskowe produkty rowerowe. Zainspirowany ich doświadczeniami (dobre i złe!) i bez wcześniejszego doświadczenia w handlu detalicznym lub produkcji produktów zaprojektowano pięć innowacyjnych produktów rowerowych. Zidentyfikowanie i angażowanie właściwych producentów zajęło dużo czasu i było badania, ale założyciele mieli pragnienie wdrażania innowacji i rozwoju produktów w obszarze niszowym, gdzie uważali, że ich brakuje. Założyciele postawili sobie za stworzenie marki, która zaspokoi to potrzebę, to synonim innowacji, wydajności i wysokiej skuteczności. Istnieje możliwość zakłócenia niezainspirowanego rynku, a przede wszystkim pragnienie było tworzenie produktów, które kochają klienci i zmieniają ich życie. Założyciele musieli się szybko nauczyć. Wkrótce przyzwyczaili się do pracy przez wszystkie godziny dnia, aby koordynować producentów z całego świata. Po pozytywnych opiniach niezależnych testerów i sprzedawców detalicznych produkty zostały wkrótce wprowadzone do produkcji i ustalono pierwszą ofertę dystrybucyjną.